conceptnova

Helping you to bring your concepts and ideas to life.

Dok Kilang UMW-Equipment


Telatah anak2 yang ingin tahu....mana la tau kot2 diorang bukak kilang sendiri satu hari nanti...ada jugak jasa aku....hehe. Diorang didedahkan dengan bahagian pembuatan komponen2 automotif...baru aku tau yang proton dan produa banyak ambik part UMW....out of 40% !!!!
Posted by Picasa

9 comments:

  1. CIK FARAH
    Said

    gravatar

    Bestya gi lawatan... Nak ikut gak...

    April 3, 2009 at 11:24 AM
  2. gravatar

    ko dok diam2 je laa kat sane farah...
    tu ar, sape suh pindah...

    April 5, 2009 at 3:03 AM
  3. sedi73
    Said

    gravatar

    emmm

    April 6, 2009 at 12:28 AM
  4. CIK FARAH
    Said

    gravatar

    Yg ko jeles nape?
    Ko tak kan tak tahu nape aku pindah?

    April 6, 2009 at 8:13 AM
  5. gravatar

    alaaa...
    ko pindah sebb ko tak jupe org yg leh ko jadikan laki kat sini kan??
    huhu...
    takle...ko pindah sbb ko nak jadi paling comel dalam skolah kan?
    ko rase kedudukan ko tergugat dgn kehadiran orang yg lebih comel dari ko kan??
    hahaha

    April 6, 2009 at 7:00 PM
  6. bjorx
    Said

    gravatar

    bestnya..gi jalan2...cik farah kita berjalan di langkawi yea....adalagi ker orang comel kat sk24 tuh?

    April 7, 2009 at 9:14 AM
  7. gravatar

    jgn jeles..sabtu nih..kitorg lak gi..tinggal sedi ,Bh ngan ustaz kat sekolah..haha...nye2

    April 8, 2009 at 12:34 AM
  8. gravatar

    Alaa....
    kitorg pi tv3 tak heran pon...
    huhu

    April 8, 2009 at 2:03 AM
  9. gravatar

    tolonglaaa update...
    tolongg....

    May 6, 2009 at 9:49 PM

Post a Comment