conceptnova

Helping you to bring your concepts and ideas to life.

Anak-anakku kat UMW


Ni la anak2 ku yang akan menggongcang keputusan UPSR sks24 sebelum aku meninggalkan mereka....hopefully la...Pendedahan kat UMW tadi semoga membina semangat kental mereka untuk menghadapi UPSR kelak..Aku hanya pendidik yang hanya mampu berusaha....Dia yang menentukan segala-galanya...

9 comments:

  1. gravatar

    konfem ke nk tinggalkan sekolah nih???

    April 2, 2009 at 10:53 PM
  2. sedi73
    Said

    gravatar

    ye la...rasa macam semacam je sejak dua menjak ni...

    April 2, 2009 at 10:59 PM
  3. gravatar

    erm...tanda2 pembawaan budak je kut...
    hehe

    April 2, 2009 at 11:03 PM
  4. sedi73
    Said

    gravatar

    ko pandai je la....

    April 2, 2009 at 11:36 PM
  5. gravatar

    nape semua nk tinggalkan sekolah..ko nk gi mane sedi?

    April 3, 2009 at 12:00 AM
  6. gravatar

    tu arr...bile kite dah sayang, mula la nk angkat kaki...
    kalau dier dah decide, kite sape la nk halang...

    April 3, 2009 at 12:05 AM
  7. sedi73
    Said

    gravatar

    korang ni sentimentel la.... releks la....bukan aku nak blah macam tu je...hehe

    April 3, 2009 at 12:34 AM
  8. CIK FARAH
    Said

    gravatar

    Korang jgn risau tak ke mana ler sedi tu... selagi ada mama kat situ disitu ler dia ada...

    April 3, 2009 at 11:15 AM
  9. sedi73
    Said

    gravatar

    tq farah debab...hehe

    April 6, 2009 at 1:20 AM

Post a Comment